سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمینه بازار کار در رقابت سالم برای کارآفرینان مهیا شد

معاون توانمند سازی و مشارکت های مردمی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرایی شدن طرح شبکه بازاریابی و فروش خبر داد.

رمضان لطفی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی در حوزه کسب و کار به ویژه بنگاه های اقتصادی، بازاریابی و شناخت بازار است که خوشبختانه مدیریت شهری در بحث حمایت از کسب و کار و نیر صاحبان کسب و کار با برپایی بازارچه ها و مراکز فروش و همچنین با ارایه دوره های آموزش و مشاوره در این زمینه از موضوع کارآفرینی و کارآفرینان همواره حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: طرح شبکه بازاریابی و فروش هم یکی دیگر از راهکارهای حمایتی مدیریت شهری برای حمایت از کارآفرینان است که دراین طرح چند گام برای حمایت از تولید کننده در نظر گرفته شده است.

لطفی در تشریح فرآیند این طرح هم اظهار کرد: در گام نخست قرار است که به صورت آزمایشی 2 فروشگاه فروش محصولات خانگی و کارآفرینی در مناطق 9 و 15 و پهنه های غرب و شرق راه اندازی شود که به زودی افتتاح خواهند شد.

وی افزود: ما با افتتاح این فروشگاه ها در مرحله اول می خواهیم زمینه رقابت سالم برای این گروه از صاحبان کسب و کار را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: البته مسئولان سایر مناطق هم درخواست کرده ایم تا با شناسایی صاحبان شاغل خانگی و کار آفرینان هر منطقه و همچنین کدگذاری و شناسنامه دار کردن محصول ارائه نشده از سوی آن ها به موفق این شبکه فروشو بازاریابی کمک کنند.

معاون توانمند سازی و مشارکت های مردمی سازمان رفاه با یادآوری این مهم که قرار است برای حمایت از این تولید کنندگان مدیریت شهری نیاز خود را از این فروشگاه تامین کنند تصریح کرد: امیدواریم که سایر نهادها و ارگان ها هم با توجه به ظرفیت و توان شان نیازها و مصارف داخلی خود را از این ظرفیت داخلی تامین و خریداری کنند تا در سال حماسه اقتصادی گام های دیگری برای حمایت از تولید کننده داخلی برداشته باشد.

لطفی همچنین با اشاره به مراحل بعدی این طرح خاطر نشان کرد: ما به دنبال ایجاد فضایی برای توسعه شبکه بازاریابی و فروش در میان کارآفرینان هم هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.