سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي در مراسم رونمايي از محصولات دارويي شرکت داروپخش:

توليد داروهاي ويژه و تحت انحصار، موجب غرور و سربلندي ملت ايران است

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينكه توليد داروهاي ويژه و تحت انحصار توسط دانشمندان کشورمان، نشان‌دهنده حمايت‌هاي فراوان دولت از صنعت دارويي است، گفت: توليد داروها و افتخارآفريني در ديگر بخش‌ها ، نويد بخش و موجب غرور و سربلندي ملت ايران است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز (شنبه) در مراسم افتتاح توليد محصولات دارويي شرکت کارخانجات داروپخش، با تقدير از همه کارکنان و دست‌اندرکاران اين بخش پراهميت، گفت: اين نوع کارها و دستاوردها از آن جهت که در شرايط فشار و تحريم هستيم، بسيار شادي‌آفرين و موجب شعف و خرسندي است.
 
معاون اول رئيس‌جمهور علت اصلي تحريم‌ها را نوآوري و پيشرفتهاي گسترده علمي ملت ايران عنوان کرد و افزود: کشورهايي که خودشان بمب‌هاي هسته‌اي ساخته‌اند، ملت ايران را که هيچگاه بدنبال استفاده نظامي از انرژي هسته‌اي نبوده، تحريم کرده‌اند اما اين تنها يک بهانه است و نگراني اصلي آنان از شگفتي‌آفريني و توسعه علمي دانشمندان ما است.
 
رحيمي افزود: امروز دانشمندان عرصه صنعت دارويي کشور توانسته‌اند بيش از 96 درصد داروهاي مورد نياز کشور را تامين کنند که حدود 50 درصد از اين ميزان توسط شرکت داروپخش توليد و در اختيار مردم قرار مي گيرد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.