سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مدال طلای و نقره کشتی المپیک ناشنوایان توسط کشتی گیر آزادکار و فرنگی کار آذربایجانشرقی

تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان موفق شد در روز اول مسابقات کشتی المپیک یک مدال طلا و یک نقره توسط کشتی گیران آذربایجانشرقی بدست آمد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در این روز رسول دربانی با پیروزی مقابل تمامی حریفان خود به مدال طلا دست یافته و مهدی بخشی در فینال به حریف خود باخت تا به مدال نقره برسد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران جمعه شب کارش را در مسابقات المپیک ناشنوایان آغاز کرد و موفق شد در چهار وزن نخست، چهار مدال ارزشمند بدست آورده و جمع مدال‌های کاروان رمضان را به 27 مدال برساند.

حسین نوری کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم و رسول دریانی نماینده وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد ایران موفق شدند با پیروزی مقابل حریفانی از بلغارستان و ترکیه در فینال، به مدال طلا برسند تا تعداد مدال‌های طلای ایران در المپیک ناشنوایان به عدد شش برسد.

همچنین محمد محبوبی کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم در فینال بازی را به حریفی از اوکراین واگذار کرد و به مدال نقره رسید. فرود حجتی کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم ایران هم با شکست حریف قزاقستانی خود در دیدار رده بندی به مدال برنز رسید.

به این ترتیب تعداد مدال‌های ایران در المپیک ناشنوایان به 27 عدد رسید.

مسابقات المپیک ناشنوایان تا روز سیزدهم مردادماه ادامه دارد که تاکنون محمد خدایار، امیر دانیالی، مژده مردانی (کاراته)، رسول دریانی و حسین نوری (کشتی آزاد) و تیم کاراته سبک کومیته 6 مدال طلای کاروان رمضان را کسب کرده‌اند. همچنین حسین کرمی (پومسه)، سجاد پیرایقرچمن (دوومیدانی)، میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) و محمد محمودی (کشتی آزاد) 4 مدال نقره را برای کاروان ایران به ارمغان آورده‌اند.

مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی‌زاده و عاطفه بعیات (کاراته)، محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، علی سلحشور و حسین‌الله کرمی (جودو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمدامین نعمتی (کشتی فرنگی)، فرود حجتی (کشتی آزاد)، میثم اخوان و مرتضی جدایی (کاراته) و تیم کاتای تیمی مردان هم به مدال برنز مسابقات المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان دست یافته‌اند./س

 

برچسب ها: کشتی ، المپیک ، ناشنوایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.