سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

شوراهای حل اختلاف استان اردبیل در رتبه های برتر کشوری قرار دارد

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شوراهای حل اختلاف استان در رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامرضا مهدوی با اشاره به تحولات انجام شده در شوراهای استان و ارتقای آن از سطوح پایین به رتبه های برتر کشوری در دو سال گذشته افزود: در ماه های پایانی سال 89 به نحو احسن نسبت به ساماندهی شوراها اقدام شد و برای سال 1390 برنامه جامع کارشناسی شده استان طراحی و تدوین شد.

وی گفت: بدلیل عملی شدن این برنامه ها و فعالیت شبانه روزی اعضا و حمایت های بی دریغ مقام عالی قضایی استان و رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور موفقیت برنامه ها از حد پیش بینی شده نیز فراتر رفت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: از اول سال 91 نیز با فعالیت بیش از پیش و رصد مستمر تمام امورات شوراهای حل اختلاف استان جزو شوراهای موفق کشور محسوب شد و به رتبه های برتر کشوری در زمینه های مختلف دست یافت.

مهدوی یکی از دلایل موفقیت شوراهای استان را شناسایی و جذب و بهره گیری از افراد متنفذ اجتماعی و معتمدین از صنوف و اقشار مختلف دانست و افزود: تشکیل واحد نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی راه اندازی واحد ابلاغ مکانیزه ، راه اندازی سایت اطلاع رسانی ، ایجاد شعب تخصصی ، تشکیل شعب تمام وقت در استان و راه اندازی واحدهای ارشاد و همکاری از جمله اقدامات صورت گرفته برای ارتقای شوراها در استان است./س

برچسب ها: اردبیل ، شورای ، حل ، اختلاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.