سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات اداره اجتماعی منطقه 16 در جهت کاهش آسیب های اجتماعی

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه 16، از تشریح عملکرد پایگاه خدمات اجتماعی و ساماندهی شهری واقع در پایانه جنوب در تیرماه 92 خبر داد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی به آن ها و ارتقای سطح زندگی شهروندان در منطقهريال پایگاه مددکار شهری در پایانه جنوب عملیاتی را انجام داده است.

وی همچنین اظهار کرد: پایگاه مددکار شهر واقع در پایانه جنوب در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی پایانه جنوب که یکی از نقاط آسیب خیز سطح منطقه است موثر واقع شده است.

رضایی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در تیرماه 92تصریح کرد: مصاحبه، مددکاری و پیگیری وضعیت 46 مددجو شامل (کودکان فرار، کودکان کار و خیابان، معتادین، متکدیان، بی خانمان ها و زنان سرپرست خانوار و در راه ماندگان و ...) و ارجاع این افراد به بهزیستی سامانسراها، کمپ های ترک اعتیاد، کمیته امداد از جمله فعالیت هایی در جهت ساماندهی به منطقه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایگاه مددکاری توسط مددکاران به تعداد زیادی از مددجویان ، خدماتی از قبیل مشاوره و راهنمایی و .. ارائه شده است./ل

برچسب ها: اجتماعی ، منطقه ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.