سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

امینت شغلی و ارتقاء سطح معیشت مهمترین خواسته جامعه کارگری از دولت آینده است

رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور ابراز امیدواری کرد در دولت تدبیر و امید ساز و کاری اتخاذ شود که سطح معیشتی کارگران ارتقا یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اولیاء علی بیگی گفت: امیدواریم دولت آینده راه کاری برای حل این مشکلات بیاندیشد.

وی نبود امنیت شغلی ر مهمترین دغدغه کارگران دانست و ادامه داد: اگر مطابق انچه که در قانون کار نشوته شده عمل شود کارگرانی که در کارهیا مستمر و دائمی کار می کنند باید دائم و رسمی باشند اما متاسفانه به این قانون توجه نمی شود و کارگران ما همواره نگران قراردهای یک ماه، دو ماهه و چندماهه خود هستند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمانشاه معتقد است اگر به دنبال ارتقا بهره بری در محیط کار هستیم باید کارگران ما فکری آرام و آسوده داشته باشند تا با آرامش و علاقه به کار بپردازند.

علی بیگی با بیان اینکه ارتقا سطح معیشت کارگران نیز باید در دستور کار دولت آینده قرار گیرد، اظهارداشت: امروز کارگان با مشقت فراوانی زنگی را تحمل می کنند و حقوق درایفتی انها جوابگوی نیازها و مخارج 10 روز آنها هم نخواهد بود.

وی افزود: باید برای افزایش دستمزد و مزایای کارگران تدابیری اندیشیده شود که بتوانند حداقل نیازهای درمانی، اموزشی، تغذیه و ... خود را تامین کنند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمانشاه در خصوص وضعیت قانون جامع کار در کشور هم یادآوری کرد: تا کنون هیچ کدام از دولت های پیشین به این قانون عمل نرکدند و بسیاری از بندهیا آن نادیده گرفته شده است.

علی بیگی خاطرنشان کرد: اگرانچه رد قانون کار امده کامل اجرا می شد امروز کارگران نگران امنیت شغلی خود نبودند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، کانون ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.