سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی مهر: در تورنمنت چین به اهدافمان رسیدیم

علی دوستی مهر، مدیر فنی تیم ملی جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان در چین و عملکرد این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دوستی مهر در این باره گفت: این اولین اردوی خارجی تیم ملی جوانان است و بازیکنان تیم ملی جوانان برای اولین بار با تیم های خارجی روبرو می شوند. در هر حال همانطور که قبلا هم گفته بودم تیم ملی جوانان برای تجربه اندوزی به چین آمد و بازیهای خوبی را هم انجام داد. بازی مقابل تیم های قدرتمند برزیلی و مکزیکی مثل سائوپائولوی برزیل و چیواس مکزیک تجربه خوبی برای بازیکنان تیم ملی جوانان بود.

وی ادامه داد: ما برای حضور در این تورنمنت اهدافی داشتیم که به آنها رسیدیم و می خواستیم از بین بازیکنانی که به چین برده ایم نفرات شایسته را انتخاب کنیم که کردیم. هر چند حریفانمان بسیار خوب بودند اما در واقع با تیم کامل به چین نیامدیم وبرخی نفرات تیم در ایران ماندند. شاید اگر آنها را به چین می آوردیم با دست پر می توانستیم بازگردیم. به هر حال برای ما نتیجه مهم نیست و دو شکستی که پیش آمده در دو بازی نزدیک و مقابل حریفان قدرتمند برزیلی و مکزیکی بوده است.

مدیرفنی تیم ملی جوانان در پایان گفت: هدف ما صعود از مرحله مقدماتی و شکست دادن تیم های عربستان، لبنان و تاجیکستان است و کادرفنی و بازیکنان به شکست این سه تیم فکر می کنند تا به مرحله نهایی رقابتها در میانمار صعود کنیم و یک تیم پرقدرت را به رقابتها بفرستیم و سهمیه جام جهانی جوانان را کسب کنیم. برای ما نتیجه در چین اصلا مهم نیست./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.