سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیپلمات آمریکایی مقصر در مرگ مرد کنیایی از این کشور گریخته است

مقام های رسمی کنیا تاکید کردند، "جاهسوا والده" دیپلمات آمریکایی روز 11 جولای در یک حادثه رانندگی یک مرد کنیایی که پدر 3 فرزند بوده را کشته و موجب زخمی شدن شدید 6 نفر دیگر شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی ، یک روز پس از این حادثه، سفارت آمریکا در شهر نایروبی این دیپلمات را به همراه خانواده اش از کنیا خارج کرده است. سفارت آمریکا در کنیا با انتشار بیانیه ای تنها به خانواده این مرد که در این حادثه کشته شده تسلیت گفته ولی اشاره ای به جبران خسارت خانواده وی و زخمی شدگان این حادثه نکرده است.
همسر این مرد که در حادثه رانندگی کشته شده است تاکید کرد، به علت عدم پرداخت اجاره در آستانه اخراج از خانه اش توسط صاحب خانه قرار گرفته است.
این زن در این باره تاکید کرد: این برای من خیلی سخت است که بخواهم این مساله را حل و فصل کنم چون فرزندانم باید به مدرسه بروند. آنان به همه چیز از جمله نیازهای اساسی نیاز دارند. ما هیچ جایی برای اقامت و زندگی نداریم. ما هیچ پولی نداریم. حتی اگر بچه های من بیمار شوند پولی برای بردن آنها به بیمارستان ندارم.پلیس کنیا تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده است.






برچسب ها: بین الملل ، کنیا ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.