سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح اله زاده:

کسي از جباري نخواسته به استقلال برگردد/ فغاني از قبل با مجيدي مشکل داشت

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: کسی هم از جباری نخواسته است که به استقلال برگردد، جباری مانند نکونام، مجیدی و رحمتی بازیکن است.

علي فتح اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: 65 درصد از سرمایه گذارهای بخش ورزش، بانک‌ها هستند و بعد از آن  شرکت‌های گردشگری در اين زمينه سرمايه گذاري مي‌کنند.

فتح اله زاده در ادامه با اعلام قصد خود براي تاسيس بانک استقلال گفت: تلاش من این است که بانک استقلال را تاسیس کنم، و توصيه مي‌کنم بانک‌ها تیم داری کنند. پيش ازاين نيز گفته‌ام ورزش باید در پروسه 3 ساله باشد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص بازی مقابل سپاهان گفت: در بازی 5 شنبه شب مقابل سپاهان اشتباهات داوری در نتیجه تاثیر گذار بود و به اعتقاد من دو پنالتی می‌بایست به سود ما اعلام می‌شد که متاسفانه این کار نشد.



وی در ادامه گفت: به عقیده من پنالتی سپاهان که به گل تبديل شد به حق نبود و ما را دچار مشکل کرد متاسفانه داور بازی از قبل با مجیدی مشکل داشت که این امر در بازی به وضوح دیده می‌‌شد.

فتح اله زاده در مورد کارت هواداري استقلال گفت: من 10 سال پیش اين کارت را راه اندازی کردم ولی متاسفانه نوسان مالی مدیریتی مانع ادامه اين کار شد. ما مشکلات مالی زیادی داریم باید هواداران ساماندهی شوند هیچ تیمی در ایران مثل استقلال و پرسپولیس هوادار ندارند.



وی در پایان در خصوص جباری خاطر نشان کرد: من به پدر جباري توهینی نکردم، این موضوع واقعیت ندارد، من همچنان در استقلال می‌مانم و کسی هم از جباری نخواسته است که به استقلال برگردد، جباری مانند نکونام، مجیدی و رحمتی بازیکن است./آق
برچسب ها: فتح الزاده ، بانک ، تاسیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.