سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان‌رضوی/

برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در مشهد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از 28 مرداد تا یکم شهریور ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، فریدون فعالی اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 28 مرداد تا یکم شهریور ماه بر گزار می‌شود.
وی افزود: بر همین اساس اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از تمام هنرمندان صنایع دستی در سراسر کشور دعوت به عمل می‌آورد تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی تصریح کرد: ثبت‌نام از متقاضیان غرفه در این نمایشگاه تا 15 مرداد ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مشهد بلوار وکیل آباد نبش صدف معاونت صنایع دستی مراجعه و یا با شماره تلفن 8641010 تماس حاصل کنند.

فعالی در ارتباط با بخش گردشگری این نمایشگاه گفت: در حوزه گردشگری نیز تمام مکاتبات با بخش خصوصی مرتبط با این حوزه در سراسر کشور در حال انجام است.
برچسب ها: مشهد ، نمایشگاه ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.