سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دوم مسابقات فیوچرز ترکیه قرعه کشی شد/ حضور شاهین خالدان در جدول اصلی بازی ها

با پایان هفته نخست رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه، هفته دوم این بازی ها قرعه کشی شد و تنیسورهای کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالی هفته دوم رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه از امروز در شهر ازمیر آغاز می شود که با انجام مراسم قرعه کشی نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

در هفته دوم این رقابت ها انوشا شاهقلی، اشکان دبیری و البرز اخوان در جدول مقدماتی مسابقات با حریفان خود به رقابت می پردازند و در جدول اصلی بازی ها نیز شاهین خالدان حضور خواهد داشت که بر اساس قرعه کشی انجام شده 3 نماینده کشورمان در مرحله نخست بازی ها با قرعه استراحت روبرو شدند.

به این ترتیب پس از استراحت نمایندگان کشورمان در دور اول بازی ها اشکان دبیری به مصاف برنده بازی متعو فابر ازکرواسی و کوتارو ایسوبه از ژاپن می رود، انوشا شاهقلی با برنده بازی ماکسیم دمیترو از روسیه و رومان خاسانوو از قزاقستان مسابقه می دهد و در نهایت البرز اخوان با برنده بازی تان آکار و ملیح آزکار از ترکیه روبرو خواهد شد.

این گزارش حاکی است: تیم ملی تنیس دیویس کاپ کشورمان متشکل ازانوشا شاهقلی، شاهین خالدان، البرز اخوان ، اشکان دبیری با هدایت سعید احمدوند و به سرپرستی قاسم کردی با هدف حضور جهت آماده سازی در پیکارهای دیویس کاپ در این رویدادها حضور پیدا کرده اند.

یاد آور می شود: مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه ۳ آسیا و اقانوسیه شهریور ماه سال جاری با حضور تیم های هنگ گنگ ، جزایر پاسفیک ،امارات، کامبوج ، مالزی ، عمان ، ویتنام و جمهوری اسلامی ایران به میزبانی امارات برگزار می شود./آق

برچسب ها: تنیس ، فیوچرز ، دیویس کاپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.