سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

546 میلیارد تومان سهم مازندران از بودجه سال 92 کشور

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: سهم مازندران از بودجه سال 92 کشور 546 میلیارد تومان و درآمد پیش‌بینی شده در بودجه برای مازندران 697 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، فرزانه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: اعتبار بودجه‌ای مازندران در سال 92 حدود 546 میلیارد تومان است که 233 میلیارد تومان به صورت اعتبار هزینه و 313 میلیارد تومان اعتبارت تملک داری برای اجرای طرح‌های عمرانی استان مازندران تصویب شد.

وی افزود: از 313 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سهم‌بری شهرستان‌های استان مازندران 189 میلیارد تومان است و 98 میلیارد تومان از بودجه تابع الزامات است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: مبلغ 25 میلیارد و 200 میلیون تومان از بودجه نیز از محل صادرات نفت به مناطق محروم استان مازندران اختصاص پیدا کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران میزان درآمدی که برای مازندران در بودجه 92 ابلاغ شده است را 697 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی شد که 615 میلیارد تومان از درآمد از محل وصول مالیات کسب شود و بقیه درآمد نیز از سایر بخش‌ها تحقق پیدا کند./ب

برچسب ها: ابلاغ ، بودجه ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.