سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخست وزير مصر:هيچ راه گريزي از تعامل با دنياي خارج نيست

حازم الببلاوي نخست وزير مصر از تعامل دولت جديد اين كشور با دنياي خارج سخن گفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العهد:"حازم الببلاوي" نخست وزير مصر در كنفرانسي خبري اظهار داشت:بايد فرصت براي مشاركت تمامي گروه ها در عرصه سياسي جديد فراهم شود واقدام براي بازگرداندن امنيت وثبات نه تنها با آشتي تناقض نداشته بلكه شرطي از روند آشتي به شمار مي‌رود.

وي در ادامه با بيان اينكه واقعيت موجود اين است كه هم اكنون مردمي نامطمئن به زندگي خود وجود دارند كه به مسدود كردن راه ها پرداخته وبرخي سلاح حمل مي كنند افزود:دولت مصر در راستاي حمايت از حقوق و آزادي ها حركت كرده وبايد در بازگرداندن امنيت واحساس ثبات و امنيت در نزد مردم اقدام كند.


نخست وزير مصر در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص مداخله ارتش در روند سياسي اين كشور اظهار داشت:من كابينه را به دعوت رئيس جمهور تشكيل دادم و در زمان انتخاب اعضاي كابينه نه چيزي شنيده ونه چيزي از "ژنرال عبدالفتاح السيسي" ديدم و مي‌خواهم كه بگويم وي از كم سخن ترين مردمان است.

"حازم الببلاوي" در رابطه با روابط كشورش با ايالات متحده تصريح كرد: هيچ گريزي از تعامل با دنياي خارج وجود ندارد.ايالات متحده كشوري بزرگ وداراي منافعي است وبا مصر به اعتبار پراهميت بودن اين كشور همكاري مي كند و خواستار همكاري با مصر در راستاي با ثبات شدن اين كشور است. 

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.