سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آجرهای بهشتی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

دبیر غرفه آجرهای بهشتی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برپایی غرفه آجرهای بهشتی خبر داد.

مصطفی یخچالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه آجرهای بهشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در مناطق محروم و روستاها همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین قرآن کریم در دست اجرا است.
یخچالی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در طرح آجرهای بهشتی مبالغی به منظور ساخت مساجد در مناطق محروم و روستا از مراجعه کنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران جمع آوری می شود.
وی ادامه داد: در طرح آجرهای بهشتی با فروش این  آجرها به مخاطبان و دریافت مبلغی به دلخواه آنها به بسیج سازندگی تحویل تا برای اردوهای جهادی، ساخت مساجد در مناطق محروم و روستا استفاده شود.
یخچالی با اشاره به طرح آجرهای بهشتی گفت: آجرهای بهشتی از سنت،  آداب و رسوم و فرهنگ پسندیده قدیمی در بین نیاکان و گذشتگان در برخی از شهرها و روستاهای کشور بوده که هم اکنون در بین مردم جامعه کم رنگ شده است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: هدف اصلی برگزاری طرح آجرهای بهشتی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران زنده نگه داشتن ،‌ترویج فرهنگ، القا و انتقال رسم و سنت آجرهای بهشتی در گسترش فرهنگ مسجد سازی در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و روستاها است./ف

برچسب ها: آجرهای ، بهشتی ، بیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.