سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

نابودي اسراييل، اين غده سرطاني قطعي است

همزمان با سراسر كشور،‌ راهپيمايي روز جهاني قدس با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان سقز با فريادهاي دشمن شكن، مرگ بر اسرائيل و آ مريكا و نداي تكبير از میدان قدس به سوی میدان آزادی در سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبر نگاران سنندج، ماموستا رحيم زاده عضو شوراي روحانيت شهرستان سقز در جمع راهپیمایان سقزی در سخناني با آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك و پرخير وبركت رمضان، به اهميت بيت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) از مسجد الحرام ، قبله اول مسلمانان به مسجد الاقصي قبله دوم مسلمان رفت وهيچ قدرتي نمي تواند قبله اول و دوم مسلمين را از هم جدا كند.

ماموستا رحيم زاده حضور اسرائيل در منطقه را به عنوان يك غده سرطاني دانست و افزود: اسرائيل به عنوان يك لاشه كثيف كه تمام و جودش براي جهان اسلام سم است .

وي تاكيد کرد:  امروز مردم شريف شهرستان سقز همگام و همراه با ملت ايران  اسلامي و مسلمانان در سراسر جهان نمايش وحدت و يكپارچگي را نشان دادند تا با آرمانهاي قدس و مردم مظلوم فلسطين تجديد ميثاق كنند.

در پايان اين راهپيمايي قطعنامه 10 ماده اي در محكوميت رژيم غاصب صهيونيستي قرائت گرديدوراهپيمايي كنندگان با فريادهاي الله اكبر،مرگ بر امريكا ومرگ بر اسرائيل ،‌حمايت خويش را از آزادي قدس شريف وحمايت از مردم مظلوم فلسطين اعلام داشتند ./ب

برچسب ها: قدرت ، جهان ، ننگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.