سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فریاد نابودی اسرائیل در دنیا طنین‌انداز شد

امام جمعه ارومیه با اشاره به حضور میلیونی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز فریاد رهایی قدس شریف و نابودی اسرائیل در دنیا طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه غلامرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک امروز بار دیگر دشمنان از اتحاد و یکرنگی ملل اسلامی انگشت تحیر بر دندان گرفتند و ناکام شدند.

حسنی به شهادت هزاران فلسطینی، اسارت میلیون‌ها نفر از آن‌ها و زخمی شدن ده‌ها هزار مردم مظلوم فلسطینی به دست اشغالگران اسرائیلی اشاره کرد و افزود: این اقدامات پست رژیم جعلی اسرائیل، خباثت و چهره منفور رژیم صهیونیست را به جهانیان نشان داده است.

وی به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: هر جا که کشت و کشتار به راه است، نقش آمریکا در این جنگ‌ها و خونریزی‌ها مشهود است، همانگونه که از سال‌های پیش با تأمین سلاح‌های کشتار جمعی اسرائیلیان از آن‌ها به شیوه‌های مختلف حمایت کرده‌ است.

حسنی با اشاره به تخریب فلسطین و آوارگی مردم بی دفاع و مظلوم فلسطینی، تصریح کرد: آشتی دنیای اسلام با آمریکای خبیثی که در عین دم زدن از حقوق بشر، از ناقضان عینی حقوق بشر دفاع می‌کند قطعا ممکن نخواهد بود.

وی راهپیمایی روز قدس را نماد همبستگی مسلمانان عنوان کرد و افزود: امروز قدرت دنیای اسلام بار دیگر به نمایش گذاشته شد و فریاد رهایی قدس شریف، نابودی اسرائیل و حمایت از مظلومان فلسطینی در دنیا طنین‌انداز شد.

امام جمعه ارومیه خنثی‌سازی توطئه‌های غرب و رژیم صهیونیستی و نمایش وحدت و انسجام ملل اسلامی را از جمله موارد اهمیت روز قدس عنوان کرد و افزود: زیر سوال رفتن دولت‌های غرب‌گرای جهان اسلام نیز از دیگر مواردی است که اهمیت روز جهانی قدس را بیش‌تر آشکار می‌کند./ب


برچسب ها: اسرائیل ، ارومیه ، رژیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.