سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

راهپیمایی روز قدس بر تداوم مقاومت فلسطینیان می‌افزاید

فرماندار میاندوآب گفت: راهپیمایی روز قدس بر تداوم مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم غاصب صهیونیست می‌افزاید.

حمید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارو ميه گفت:  روز قدس تنها به مسئله فلسطین و درگیری آنها با اسراییل غاصب محدود نمی‌شود، بلکه این موضوع به همه مسلمانان جهان اسلام و بلکه به همه آزادی‌خواهان عالم مربوط می‌شود و همه باید یک‌صدا علیه آنان اعتراض کنند.

وی ادامه داد: از 34 سال گذشته که حضرت امام خمینی(ره) با درایت تمام جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس معرفی کرد، مسلمانان هر سال با درایت و هماهنگی تمام، نسبت به اشغال قدس شریف، یکپارچه و یک‌صدا فریاد اعتراض سر می‌دهند تا به این ترتیب خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیست نشان دهند.

جلالی با اشاره به دستاوردهای داخلی و خارجی نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، بر لزوم حفظ وحدت دنیای اسلام در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه اکنون دنیا در آشفتگی و تلاطم‌های سیاسی دست‌ و پنجه نرم می‌کند، دنیای اسلام به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت و یکپارچگی، با عنایات الهی و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، توانسته به رشد و توسعه‌های متعدد دست یابد.

وی به تأثیر راهپیمایی روز قدس در ارزیابی‌ها و معادلات جهانی و منطقه‌ای بسیار موثر عنوان کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی لازم است همه مسلمانان کشورهای اسلامی به فرمان امام راحل(ره) لبیک گفته و با تمام قوت و نیرو در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند تا دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس، علاوه بر زنده نگه‌ داشتن مظلومیت ملت فلسطین در اذهان مردم جهان، بر تداوم مقاومت آنان می‌افزاید.

جلالی ادامه داد: ما مسلمانان در صورت حفظ وحدت و یکپارچگی و با رهبری مقام معظم رهبری می‌توانیم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کرده و حق مظلومان را از ظالمان خبیث بگیریم./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.