سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگر اولادی در ضیافت افطاری حزب موتلفه مطرح کرد

ضرورت عذرخواهی عناصر داخلی فتنه تا پایان ماه مبارک رمضان

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فتنه 88 ساخته آمریکا و اسرائیل بود و برخی از عناصر داخلی در این فتنه مفتون شدند لذا ضرورت دارد که اینها در پایان ماه رمضان از امت و امام عذرخواهی کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حبیب الله عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی در ضیافت افطاری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت عذرخواهی عناصر داخلی فتنه آمریکایی و اسرائیلی 88 گفت: فتنه 88 ساخته آمریکا و اسرائیل بود و برخی عناصر داخلی در این فتنه مفتون شدند لذا ضرورت دارد که اینها در پایان ماه رمضان از امت و امام عذرخواهی کنند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جدا ماندن احزاب داخلی فتنه از امت و امامت و عذرخواهی نکردن آنها سبب می شود تا در بیداری مردم منطقه که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته شده است اختلاف و خلل ایجاد شود.

عسگر اولادی با اشاره به تحولات اخیر مصر بیان داشت: مردم مصر اگرچه در سرنگونی یک دیکتاتور وابسته به شایستگی عمل کردند اما عدم توجه آنها به تجربه اسلام خواهی در ایران و وام دار شدن به آمریکا زمینه ساز اتفاقات اخیر در این کشور شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شنیدن خبرهایی از شهادت مردم در سرزمین های مختلف اسلامی امیداوری به ظهور امام زمان (عج) را بیشتر می کند.

عسگر اولادی افزود: از امسال به بعد در روز قدس علاوه بر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای فلسطین باید یاد و خاطره شهدای نهضت اسلام خواهی در جهان را هم گرامی بداریم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی براینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد خاطر نشان کرد: اگر دشمنان ما را تحریم اقتصادی کنند ما فرزندان رمضانیم و اگر ما را تحریم نظامی کنند ما فرزندان عاشوراییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عسگر ، اولادی ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.