سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی؛

بچیروویچ: بازی فیزیکی بسکتبال را جذاب می کند

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با تاکید بر لزوم بازی فیزیکی مقابل تیم سریع و شوتزن کره گفت: درگیری هایی در زمین بسکتبال رخ می دهد که بخشی از بازی است و این ورزش را جذاب می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در اواخر دیدار تیمهای بسکتبال ایران و کره جنوبی برخوردهای کوچکی بین بازیکنان رخ داد که مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بعد از بازی در واکنش به این برخوردها گفت: این اتفاقات بخشی از بازی بود.

در حالی که کمتر از 10 ثانیه به پایان مسابقه مانده بود برخوردی بین بازیکنان ایران و کره پیش آمد و لی سونگ جین سنتر کره هم یک خطای غیرورزشی گرفت.

چو بازیکن کره ای که بحث کوچکی هم با صمد نیکخواه در زمین داشت بعد از بازی توضیح داد: تنها کاری را انجام دادم که باید در پاسخ به بازی فیزیکی و خشن ایران انجام می دادم.

مهمد بچیروویچ هم در پاسخ به فیزیکی بودن بازی ایران گفت: ما باید مقابل کره فیزیکی بازی می کردیم چون این تیم بسیار سریع است و شوتزنهای خوبی هم دارد به همین دلیل تاکتیک ما باید بر مبنای بازی فیزیکی اجرا می شد. من این موضوع را به بازیکنان خود هم انتقال دادم به همین دلیل خطاهای زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: باید این را هم بگویم که بسکتبال یک بازی فیزیکی است و بارها چنین مسائلی در آن اتفاق می افتد. درگیری های کوچکی هم اتفاق می افتد که این بازی را جالب می کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.