سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم جبهه مردمی "آزادسازی فلسطین" از دیدار نمایندگان فتح با اعضای کنست

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین خواستار محاکمه نمایندگان جنبش فتح در مجلس قانونگذاری فلسطین به اتهام دیدار با نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ; جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز جنبش فتح را به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی متهم کرد.سامی ابو زهری سخنگوی حماس درکنفرانسی خبری گفت : دیدار نمایندگان پارلمانی جنبش فتح با نمایندگان کنست بیانگر تن دادن این گروه فلسطینی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

"محمد المدنی" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و "عبدالله عبدالله" نماینده این جنبش در مجلس قانونگذاری فلسطین روز چهارشنبه با چند نماینده صهیونیست در ساختمان کنست دیدار کرده بودند .
جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین دیدار نمایندگان پارلمانی جنبش فتح با نمایندگان کنست را نشان دهنده تمایل فتح به ازسرگیری مذاکرات سازش به جای برقراری آشتی ملی فلسطین دانست و اعلام کرد : چنین دیداری فقط منافع سلطه جویانه و چپاولگرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را تأمین می کند.

این گروه اعلام کرد : رژیم صهیونیستی از این دیدارِ  ضد آرمان های فلسطین برای گمراه کردن افکار عمومی اعراب و جهانیان ، پایان دادن به تحریم بین المللی خود و ادامه دادن به شهرک سازی و یهودی سازی قدس سوء استفاده خواهد کرد .فراکسیون جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین در مجلس قانونگذاری از این مجلس و فراکسیون جنبش فتح خواست نمایندگانی را که با نمایندگان کنست دیدار کردند ، مجازات کنند.

این فراکسیون افزود : با وجود تحریم رژیم صهیونیستی در سطح جهان ؛ یک گروه از مسئولان فلسطینی بی توجه به آرمان های ملت فلسطین با جسارت تمام با چند نماینده پارلمانی رژیم صهیونیستی دیدار کردند تا امتیازات بیشتری به این رژیم غاصب بدهند . این در حالی است که مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه در مقر وزارت امور خارجه آمریکا در واشنگتن ازسرگرفته شده است .


برچسب ها: خشم ، جبهه ، مردمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.