سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بوستان 45 هزار متر مربعی در ارتفاعات شمالی تهران

به منظور حفظ حریم از ساخت و سازهای غیر مجاز و تلطیف هوای شهر، بوستان 45 هزار متر مربعی قائم (عج) ، در ارتفاعات شمال تهران احداث شد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان این خبر اظهار داشت : سلامت اجتماعی و نشاط عمومی و پویایی جامعه از رویکرد های اصلی مدیریت شهری است و احداث بوستان ها گامی موثر در دستیابی به این اهداف است به همین علت توجه به بوستانها و فضای سبز در ارتقاء رضایتمندی شهروندان در اولویتهای طرحهای شهرداری قرار گرفته است .
 
شیری تصریح کرد : این پروژه با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در انتهای فاز 2 شهرک قائم (عج) ، از سال1389 آغاز و  سماخرداد ماه سال جاری به اتمام رسید.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: احداث این بوستان با هدف جلوگیری از تصرف املاک این محدوده و  توسعه سرانه های فضای سبز و محیط های گردشگری در منطقه یک طراحی و ساخته شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه این بوستان در دامنه کوه قرار گرفته و دارای شیب زیاد است ، پیاده روها به صورت پله ای با استفاده از کفپوش های بتنی و سنگی اجرا شده است .
 
وی افزود: عملیات عمرانی شامل احداث دیوارسنگی، احداث دیوار مالون، احداث ساختمان های اداری ، نمازخانه و سرویس بهداشتی، احداث پیاده راه با استفاده از تایل بتنی، سنگ لاشه و سنگ ورقه ای، اجرای فلاورباکس، جدولگذاری، اجرای آلاچیق، نصب سیستم روشنائی، نرده گذاری و ... است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.