سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشر افق وارد شبکه مویرگی چیترا شد

طی قراردادي که با شرکت چیترا ونشر افق منعقد گردید، نشر افق وارد شبکه فروش مویرگی چیترا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از وابط عمومی شرکت چیترا،طی قرارداد که با شرکت چیترا ونشر افق منعقد گردید ،  نشر افق وارد شبکه فروش مویرگی چیترا شد .

خاتمی با بیان اینکه بزرگترین مشکل بازار کتاب در ایران نبود حلقه های ارتباطی است تا آثار مکتوب را از محل تولید به دست مخاطبان برساند اظهار کرد : شرکت چیترا با شناسایی جامعه هدف کتاب های منتشر شده یا لوح های فشرده ای که از سوی ناشران و تولید کنندگان محصولات فرهنگی به دست نمایندگانش در استان ها می رسد ،اقدام به توزیع می کنند .

وی در خصوص تاریخچه افق گفت : نشر افق در سال 1369 تاسیس شدو.قریب بر 12 سال کتابهای کودک و نوجوان منتشر می کرد . از سال 1381 نشر افق فعالیت خود را با انتشار ادبیات بزرکسال گسترش داد و تا امروز بیش از 1100 عنوان کتاب به جامعه فرهنگی تقدیم کرده است . 
نشر افق تاکنون سه بار به عنوان ناشر برگزیده کشوری در حوزه کودک و نوجوان و چهار دوره به عنوان برگزیده ی شرکت کننده نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شده است .

مدیر روابط عمومی شرکت چیترا گفت : اولویت اجرای این طرح در استان ها و به ویژه مناطق محروم جنوب و جنوب شرقی کشور است و این طرح تاکنون در استان های گلستان ، مازندران ، کرمانشاه ، فارس و بوشهر در حال انجام است که تا پایان سال در کل کشور اجرا خواهد شد .

خاتمی درباره اولویت توزیع کتاب از سوی این شرکت عنوان کرد : این شرکت آثار مکتوب را از طریق ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی دریافت می کند و نسبت به توزیع آثار در کشور اقدام می کند ./ي2
برچسب ها: نشر افق ، شبکه ، چیترا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.