سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه رمضان ؛

شهروندان شرق تهران با گیاهان قرآنی آشنا می شوند

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از برگزاری دوره های آموزش گیاهان قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان؛ در شرق پایتخت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: برگزاری دوره های آموزشی خواص میوه ها، خوراکیها و نوشیدنی های ویژه این ماه پرفضیلت و نوشیدنی های مطلوب و ممنوع که شامل غذاها و نوشیدنی هایی توصیه و منع شده برای افطار و سحر است از جمله برنامه های مراکز آموزش گل و گیاه شرق تهران در ماه مبارک رمضان است.
 
وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را  آشنایی شهروندان با خواص گیاهانی در قرآن عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند تا پایان ماه مبارک، به صورت رایگان از این کلاس ها بهره مند شوند.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 با اشاره به شناسایی زمین های بایر در شرق تهران اظهار داشت: تلاش داریم با شناسایی زمینهای غیرقابل استفاده و بایر، سرانه فضای سبز منطقه را بیش از پیش افزایش دهیم.
 
فرخی در ادامه به ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان اشاره کرد و گفت: معاونت امور شهری منطقه 8 با همکاری واحد کلینیک آموزش گل و گیاه، آمادگی کامل در ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان متقاضی را دارد.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به واحد کلینیک گل و گیاه شرق تهران، نسبت به ایجاد فضای سبز در منازل خود اقدام نمایند.
 
فرخی تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش دارد تا توسعه فضای سبز عمودی و ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان بیش از پیش در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه گام بر دارد.

برچسب ها: شهروندان ، تهران ، گیاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.