سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزقدس، روز اسلام/

سردار احمدي مقدم: مطالبه مردم فلسطين از بحر تا نهر است/ قطعا با دولت يازدهم همكاري خواهيم كرد

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه طرح سازش به نتيجه نخواهد رسيد، گفت: انتظار بجايي نيست كه كسي فكر كند با تغيير مسئولان، دشمنان عقب‌نشيني مي‌كنند.

"اسماعيل احمدي مقدم" در حاشيه مراسم "روز جهاني قدس" در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران به طرح سازش اشاره كرد و گفت: اين طرح مسئله جديدي نبوده و سال‌هاست كه مطرح شده است.

وي افزود: طرح سازش حدود 15 سال پيش از "‌اسلو‌"و "مادريد" كليد خورده و تا الان هم به نتيجه نرسيده است و اين اقدام به نتيجه نخواهد رسيد چرا كه طرف صهيونيست و آمريكا حقوقي براي ملت فلسطين قائل نيستند.

فرمانده كل نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد: ملت مظلوم فلسطين در يك شرايط سختي زندگي مي كنند و آنها هرچه قول دادند و حتي قول‌هاي داده شده در اسلو و مادريد را پشت پا زدند.

احمدي مقدم خاطر نشان كرد: صهيونيست ها به چيزي قائل نيستند و در اين مذاكرات فقط مي‌خواهند چيزي بدست بياورند و طبيعي است كه مطالبه مردم فلسطين از بحر تا نهر است و همه حقوق از دست رفته خودشان را مي‌خواهند.

وي تاكيد كرد: طرح سازش تعيين كننده امنيت صهيونيست‌هاست و طبيعي است كه به نتيجه نمي‌رسد.

فرمانده كل نيروي انتظامي در ادامه به مصوبه كنگره آمريكا مبني بر تشديد تحريم نفتي ايران گفت: مردم ما خيلي هوشيار هستند و فكر نمي‌كنم كسي انتظار داشته باشد با تعبير ريئس جمهور يا مسئولان خط مشي دشمنان تغيير كند آنها با مسئولان خيلي كار ندارند، يكي از اهداف آنان اين است كه روز قدس نباشد.

وي تصريح كرد: آيا رئيس جمهور ما عوض شود مواضع ما در دفاع حقوق ملت تغييري مي كند؟!،ماديديم كه بر سر مواضع خود ايستاده‌اندو طبيعي است كه هرچقدر بر سر مواضعمان خودمان استادگي كنيم فشار زياد مي شود.

احمدي مقدم تاكيد كرد: انتظار درست و بجايي نيست که كسي فكر كند با تغيير مسئولان، دشمنان عقب‌نشيني مي‌كنند؛ آنچه دشمان را وادار به عقب‌نشيني مي كند، وحدت و عزم است.

وي در پايان به همكاري خود با دولت يازدهم اشاره كرد و گفت: قطعا با دولت يازدهم همكاري خواهيم كرد؛ وظيفه‌اي جز اين نداريم كه در ارتقاي امنيت مردم و قانون‌گرايي جامعه تلاش كنيم؛ چارچوب نيروي انتظامي مشخص است و هر دولتي كه بيايد با كمال قدرت به وظيفه خود عمل خواهيم كرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احمدی ، مقدم ، حاشیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.