سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز قدس، روز اسلام/

آيت‌الله لاريجاني: دولت نهم و دهم در حد وسع از فلسطين حمايت كرد

رئيس قوه قضاييه گفت: دولت نهم و دهم در حد وسع از فلسطين حمايت كرده است و اميدواريم كه مردم هر روز بهتر از گذشته از فلسطين حمايت كنند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني در جمع راهپيمايان روز قدس حضور يافته و در پاسخ به اين سوال كه راه واقعي مقابله با صهيونيست چيست؟ اظهار داشت: همانطور كه مي‌بينيد جمعيت زيادي در راهپيمايي روز قدس حضور يافته‌اند و صلابت و استقامتي كه امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري برآن تاكيد كرده بودند در اين روز اثر خود را گذاشته و مردم با يك صداي واحد نداي آزادي قدس را سر مي‌دهند.

وي ادامه داد: مطمئن هستيم قدس به عنوان رمز وحدت جهان اسلام آزاد خواهد شد و اين مسئله را به كشورهاي حامي سلطه نشان خواهيم داد.

رئيس قوه قضايي تصريح كرد: اميدواريم شجره طيبه‌اي كه حضرت امام خميني (ره) آن را آبياري كردند اكنون ما به نحو احسنت ريشه صهيونيست را نابود خواهيم كرد.

آيت الله آملي لاريجاني با بيان اينكه مذاكره را نمي‌توان با جنگ پيش برد اظهار داشت: چگونه مي‌شود از صلح صحبت كرد در حالي كه مردم فلسطين تحت فشار هستند و مي‌خواهند زندگي خود را اداره كنند اما كشورهايي كه مدعي حقوق بشر هستند حاضر نيستند حتي اين حق اوليه را به آنها بدهند.

رئيس قوه قضاييه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني براينكه حمايت دولت نهم و دهم از فلسطين چگونه بوده است خاطر نشان كرد: دولت نهم و دهم در حد وسع از فلسطين حمايت كرده است و اميدواريم كه مردم هر روز بهتر از گذشته از فلسطين حمايت كنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اسلام ، وحدت ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.