سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا حبیبی: انتصاب رضوانی مصداق شایسته سالاری بود

رئیس هیات شنای استان تهران با تاکید بر این که انتصاب رضوانی به عنوان سرپرست فدراسیون شنا، مصداق بارز شایسته سالاری بود

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ رضا حبیبی اظهار کرد: همانطور که چند ماه قبل گفته بودم، انتصاب رضوانی به عنوان سرپرست فدراسیون شنا، مصداق بارز شایسته سالاری بود.

خوشحالم که حالا بعد از گذشت تنها سه ماه از حضور وی در راس هرم فدراسیون شاهد کسب سه کرسی بسیار مهم فینا برای ایران هستیم. انتخاب محسن رضوانی و عضویت او در کمیته مربیان فدراسیون جهانی درستی انتصابش را به عنوان سرپرست فدراسیون ایران تایید می کند.

امیدوارم که رضوانی با کسب این کرسی جدید بتواند زمینه توسعه شنا، شیرجه و واترپلو را بیش از پیش فرآهم آورد.

وی افزود: باید از رابطه خوب سرپرست فدراسیون ایران با مسئولان فدراسیون جهانی بهره ببریم و اردوهای برون مرزی را برای سه رشته زیر مجموعه فدراسیون تدارک ببینیم. خسرو امینی هم که از پیشکسوتان و بزرگان واترپلوی ایران و آسیا بودند به سمت نایب رئیسی کمیته فنی واترپلوی جهان انتخاب شدند که افتخار بسیار بزرگی برای ورزش ایران به شمار می رود.

همچنین عضویت فرهاد مرادی شه پر هم در کمیته پزشکی فینا باعث افتخار است. امیدوارم که کسب این کرسی ها زمینه پیشرفت ورزش در ایران را فراهم کند.

رئیس هیات شنای استان تهران با قدردانی از افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک گفت: در حقیقت بهرام افشارزاده در همه حوزه ها از جمله کسب کرسی های بین المللی زحمات زیادی را می کشند. باید از طرف خانواده شنا، صمیمانه از وی تشکر کنم. با توجه به حضور نمایندگان ایران در کرسی های مختلف فینا، میزبانی جام باشگاه های واترپلوی آسیا به ایران رسید. این موضوع را به فال نیک میگیریم و امیدواریم زمینه توسعه این ورزش بیش از پیش فراهم شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.