سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرویی که با یک حرکت ریخت!

دو بدمینتون باز تایلندی پس از درگیری در رقابت های اوپن کانادا از سوی انجمن بد مینتون تایلند محروم شدند و در پی آن رئیس این انجمن آبروی 60 ساله خود را نابود شده تلقی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بودین ایسا را و مانیونگ جونگیست،  بدمینتون بازان تایلندی ، در دیدار مرحله فینال بدمینتون دوبل مردان در رقابت های اوپن کانادا به عنوان رقیب در کنار هم ظاهر شدند اما هنگام تعویض زمین با هم رود رو شدند و مسابقه بدمینتون را به کشتی کج تبدیل کردند.

گفتنی است: این دو ورزشکار تایلندی در رقابت های بدمینتون المپیک2012 لندن با یکدیگر هم تیمی بودند اما در مرحله یک چهارم نهایی از دور زمین این رقابت ها کنار رفتند و از آن زمان به بعد روابط این دو ملی پوش تیره و تار شد.

پس ازاین اتفاق و بنا به حکم انجمن بدمینتون تایلند ايسا را دو سال و جانگیست را سه ماه از حضور در میادین بین المللی محروم کردند.

پس از این اتفاقات چاروئن واتاناسین،  رئیس انجمن بدمینتون تایلند اعلام کرد: هرچه را که در این 60 سال انجام داده بودیم به خاطر یک نفر از دست دادیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این موضوع در حقیقت تصویری است که مردم جهان از کشور ما در ذهن دارند، در طول شش دهه ای که در این ورزش حضور داشته ام خشن تر از این صحنه ها ندیده ام و به هیچ عنوان نمی توانم آرامش خودم را حفظ کنم.

گفتنی است: این دو ورشکار پس از جنجال به پا شده و در فرودگاه با نکوک از ملت خود عذرخواهی کردند و به یکدیگر دست دادند./آق
برچسب ها: آبرو ، بدمینتون ، تایلند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.