سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی نوجوانان؛

تکلیف جودوکاران اعزامی به مسابقات آسیایی و جهانی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی جودو نوجوانان اسامی نفرات اعزامی برای حضور در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جودو  قهرمانی جهان نوجوانان از 18 تا 21 مرداد ماه به میزبانی میامی آمریکا برگزار می شود و طبق صلاحدید کادر فنی تیم ملی نوجوانان، ایران با 5 نماینده به این پیکارها اعزام خواهد شد.
 
محمد رشوندنژاد(خوزستان) در وزن 55-کیلوگرم، علیرضا خجسته پور(البرز) در وزن 60- کیلوگرم ، سبحان رسولی(تهران) در وزن 73- کیلوگرم، رامین صفویه(قزوین) در وزن 90- کیلوگرم و حسین عربی(تهران) در وزن 90+ کیلوگرم نفرات اعزامی به پیکارهای جهانی آمریکا هستند.
 
این تیم برای حضور در مسابقات جهانی میامی در انتظار صدور روادید آمریکاست و در صورت صدور روادید تیم نوجوانان بامداد سه شنبه راهی آمریکا می شوند.

براساس این گزارش، بازیهای آسیایی نوجوانان نیز 25 مرداد تا سوم شهریور ماه در نانجینگ چین برگزار می شود که علیرضا صدیقی(البرز) در وزن 55- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور(فارس) در وزن 66- کیلوگرم و ایمان نیک اقبال(اصفهان) در وزن 81- کیلوگرم ترکیب تیم ملی ایران به این مسابقات را تشکیل می دهند.

همچنین در بخش نوجوانان دختر تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب فاطمه شعبانی(خراسان رضوی) در وزن 44- کیلوگرم ، مبینا عزیزی (تهران) در وزن 57- کیلوگرم و محدثه خویشوند(البرز) در وزن 63- کیلوگرم با هدایت تکتم بیدل در بازیهای آسیایی نوجوانان شرکت می کند./آق

برچسب ها: جودو ، آسیا ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.