سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زهرا سعیدی:

"بوی باران" اقدام "عسل بدیعی" را تداعی می کند

بازيگر سريال "بوي باران" گفت: حرکت ارزشمند "عسل بدیعی" مرا مجاب به بازی در سریال "بوی باران" کرد.

زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مجموعه های مناسبتی ویژه شب های قدر و ایفای نقش در آثاری چون "شبهای روشن"، "بوی باران "به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه 5 قسمتی "شبهای روشن" به کارگردانی مجید مظفری فیلمی فاخر و ارزشمندی است که درخشش خوود را مدیون امام هشتم است.

وی افزود: زمانی که از طرف مجید اوجی برای همکاری در این پروژه دعوت شدم به دلیل ماهیت فیلم و شهر مقدس مشهد بازی در این فیلم را پذیرفتم.

سعیدی در خصوص فیلمنامه این سریال اظهار داشت: موضوع این فیلم واقعی است و فیلمنامه کار توسط فلورا سام بازنویسی شده است و فکر می کنم این فیلم، فیلم خوب و باارزشی از کار درآمده است.

وی افزود: سام بازیگر و نویسنده پویایی است که روز به روز به دانش خود می افزاید و این تلاش ها باعث رشد و درخشش خواهد شد.

وی تصریح کرد: کار با این مجموعه برایم بسیار ارزشمند و لذت بخش بود و خاطرات زیبایی را برایم رقم زد.

سعیدی در پایان در خصوص مجموعه "بوی باران" خاطرنشان کرد: در سریال مناسبتی "بوی باران" که در شبهای قدر از شبکه 2 سیما به نمایش درآمد نقش بسیار کوتاهی را بازی کردم و دلیل پذیرشم کار بزرگی بود که "عسل بدیعی" بازیگر جوان سینما و تلویزیون قبل از مرگش انجام داد.

بازيگر "بوي باران" گفت: این فیلم به نوعی خاطره بدیعی را برایم زنده کرد و حرکت ارزشمند او من را مجاب به بازی در این مجموعه کرد و امیدوارم توانسته باشم به نوعی از این بازیگر و خانواده محترمش قدردانی کرده باشم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مسعود
۱۵:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
خيلي ممنون