سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قراردادن حزب الله در فهرست گروههای تروریستی نشان از سرسپردگی غرب به صهیونیسم دارد

"دبير کل جمعيت حاميان عدالت اسلامي" گفت: وقتي اتحاديه اروپا در آستانه روز قدس حزب‌الله را در ليست تروريستی قرار مي‌دهد تنها نشان دهنده سرسپردگي آن‌ها در مقابل رژيم صهيونيستی و آمريکا است.

محمدابراهيم بهرامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با انتقاد از تصميم اخير اتحاديه اروپا مبني بر تحريم حزب‌الله در آستانه روز جهانی قدس اظهار داشت: "روز قدس" نقطه اشتراک همه مسلمين جهان است که از سوي امام راحل(ره) برای مبارزه با رژيم اشغالگر قدس برگزيده شد.

وي حزب‌الله، مردم سوریه، ایران و بسياري از مردم را در سراسر دنيا از حاميان مردم فلسطين در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي دانست و تصريح کرد: وقتي اتحاديه اروپا در آستانه روز قدس حزب‌الله را در ليست تروريستی قرار مي‌دهد تنها نشان دهنده سرسپردگي آن‌ها در مقابل رژيم صهيونيستی و آمريکا است.

بهرامي با تاکيد بر اينکه به زودي رژيم غاصب صهيونيستي به همت مردم مسلمان و آزاده دنيا نابود خواهد شد، بيان داشت: يک سري مذاکرات به اسم صلح ميان محمود عباس و رژيم صهيونيستي با پيش شرط عدم شهرک سازي برگزار شده اما امروز ما تنها شاهد عملکرد ضعيف دولت خودگران فلسطين و ادامه روند شهرک سازي اسرائيلي‌ها هستيم.

دبير کل جمعيت حاميان عدالت اسلامي روز قدس را بهترين روز براي ارسال پيام حمایت جهانیان از حزب‌الله و فلسطینیان به اتحاديه اروپا و رژيم غاصب صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: امروزه هر پرچمي که در دنيا برای حمایت از فلسطین به اهتزار در مي‌آيد يک نه بزرگ به اتحاديه اروپا در مقابل عمل زشتشان و تحريم حزب‌الله خواهد بود و حزب‌الله امروز نه فقط در لبنان بلکه نيروها و حامياني را در بسياري از کشورهاي دنيا داراست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.