سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه تشکل‌های دانشجویی واحد پرند به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس نماد وحدت و انسجام امت اسلام است

تشکل‌های دانشجویی واحد پرند در بیانیه‌ای آورده است: روز قدس نماد وحدت و انسجام امت اسلامی است که برای دفاع از قدس شریف به عنوان قلب تپنده جهان اسلامی خشم و نفرت خود را از رژیم نژاد پرست صهیونیستی سر خواهند داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه تشکل‌های دانشجویی واحد پرند به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر منتشر شد:

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، روزی است که بایدما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند.  صحیفه نور، ج۹، ص۲۷۸.

روز قدس نماد وحدت و انسجام امت اسلامی است که برای دفاع از قدس شریف به عنوان قلب تپنده جهان اسلامی خشم و نفرت خود را از رژیم نژاد پرست صهیونیستی سر خواهند داد. رژیمی که در طول سالیان گذشته از هیچ شقاوت و جنایتی علیه ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرده است. و این در حالی است که کشورهای مدعی دموکراسی همواره در مقابل این نسل کشی و تضییع حقوق اولیه ملت فلسطین سکوت کرده اند.

در این میان برخی از حکام فاسد و وابسته عربی نه تنها هیچ کمکی به مردم فلسطین ننموده اند بلکه هموراه کوشیده اند رابطه دوستی با رژیم جعلی صهیونیستی بر قرار نمایند. در حالی که نبرد 22 روزه در نوار غزه نشان داد تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی جهاد و مقاومت است .  

روز قدس که شجره طیبه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است امروز تبدیل به خیزشی جهانی در اقصی نقاط عالم شده است. خیزشی که هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امت روزه دار اسلامی در تاسی از آموزه‌های قرآنی و سیره رسول اکرم(ص) نفرت و انزجار خود را از رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی اعلام می‌دارد و یکبار دیگه تفسیر حقیقی این آیه شریفه قرآن را می‌فرماید «اشدا علی الکفار» به منصه ظهور می‌رساند.

بی‌تردید روز قدس امسال بیش از سالهای گذشته از اهمیت برخوردار است چرا که با ایجاد خیزش عظیم امت اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه نظام استکبار و در راس آن نظام صهیونیستی با ایجاد توطئه و دسیسه در صدد انحراف جریان های بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی می باشند، از این رو روز قدس می تواند یگانه محور اتحاد امت های اسلامی باشد تا از این ورطه تفرقه و اختلافات خارج شوند و بدانند یگانه دشمن امت اسلامی رژیم غاصب صهیونیستی است.

اکنون ما دانشجویان تشکل‌های واحد پرند به تاسی از امام راحل(ره) و به پیروی از امام و مقتدای خود حضرت آیت الله امام خامنه‌ای از همه احاد امت اسلامی ایران دعوت می‌نمایمم امسال نیز همچون سال های قبل با حضوری همراه با بصیرت حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.