سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخوان المسلمين در فهرست سازمانهاي تروريستي؟

بیش از 120 هزار آمریکایی درخواست کرده‌اند نام گروه اخوان المسلمین در فهرست سازمانهای تروریستی گنجانده شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطین؛  شمار شهروندان آمریکایی که در پایگاه اینترنتی کاخ سفید درخواست کرده اند نام گروه اخوان المسلمین در فهرست سازمانهای تروریستی گنجانده شود به بیش از 120 هزار نفر رسیده و این رقم به صورت مداوم در حال افزایش است .

پایگاه اینترنتی رسمی کاخ سفید این امکان را فراهم آورده است هر گونه پیشنهادی به مدت یک ماه مطرح شود و اگر تعداد حامیان یک پیشنهاد از 100 هزار نفر فراتر برود دولت آمریکا آن را بررسی می کند و سپس در کنگره به بحث گذاشته می شود .
زمان پایان اعلام نظر در خصوص گنجاندن نام اخوان المسلمین در فهرست سازمانهای تروریستی ششم اوت است.

در درخواست برای گنجاندن نام اخوان المسلمین در این فهرست آمده است اخوانی‌ها تاریخ طولانی از خشونت ، قتل و روابط مستقیم با بیشتر گروههای تروریستی دارند.
در این درخواست به رفتار اخوانی ها در روزهای گذشته اشاره شده است که آمادگی خود را برای متوسل شدن به خشونت و کشتار بیگناهان برای آنکه دشمنانشان را بترسانند نشان داده اند به همین سبب در این درخواست از دولت آمریکا خواسته شده است گروه اخوان المسلمین را یک گروه تروریستی اعلام کند.

دکتر "هاله مصطفی" تحلیلگر سیاسی گفت تاکنون هیچ گروه یا تشکیلاتی از طریق این ساز و کار در فهرست آمریکایی گروههای تروریستی گنجانده نشده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.