سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط دبیرخانه جشنواره علم تا عمل صورت گرفت:

مستند سازی فعالیتهای موسسات و دستگاه های استان البرز

دبیر جشنواره علم تا عمل استان البرز از مستندسازی فعالیت های موسسات و دستگاههای این استان برای ارائه عملکرد بهتر در جشنواره های ملی و استانی، از سوی دبیرخانه چهارمین جشنواره علم تا عمل این استان خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دکتر سید علی اکبر هاشمی‌راد، ، در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری چهارمین جشنواره ملی «علم تا عمل» استان البرز که در محل سالن شهید رجایی استانداری البرز برگزار شد، گفت: دستگاه هاي اجرایی فعالیت هایی را که در راستای چهارمین جشنواره علم تا عمل انجام می‌دهند در قالب مستندات مکتوب و با عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا دبیرخانه پس از جمع آوری مستندات، اقدامات لازم را برای مستندسازی نهایی انجام دهد. 

 وی افزود: این مدارک از سوی دبیرخانه به صورت ویژه‌نامه مجلد در اختیار هر یک از دستگاه ها قرار می گیرد و با این اقدام، می توان از مستند سازی فعالیتهای دستگاه های اجرایی به عنوان راهبردی برای عملکرد بهتر در جشنواره‌های ملی و استانی استفاده نمود. 

 هاشمی راد خاطرنشان کرد: نحوه‌ی ثبت نام ارائه دهندگان طرح در سامانه جشنواره، از سوی دستگاه‌ها، پیگیری شود و در صورت مواجهه با مشکل در سامانه، جهاد دانشگاهی پیگیری خواهد کرد . 

 دبیر چهارمین جشنواره علم تا عمل استان البرز با تأکید بر اینکه اغلب فعالیت های جهاد دانشگاهی از جنس پژوهشی است، گفت: تهیه بانک اطلاعات از نخبگان و پژوهشگران حقیقی استان باید مد نظر قرار گیرد تا بتوان به صورت مداوم در کارگروه ها و نشست های تخصصی، از این نخبگان دعوت به عمل آورد .

هاشمی راد تشکیل دبیرخانه دائمی در کار گروه پژوهش و تحول استان البرز را ضروری دانست و گفت:  در استان ضرورت دارد دستگاه های اجرایی ارتباط خوبی با پژوهشگران و محققین برقرار کنند تا از توانمندیهای این افراد بیشتر استفاده نمایند.

وی در پایان، از دستگاههای اجرایی، سازمانها و موسسات آموزش عالی مستقر در استان البرز درخواست کرد به منظور ارتقاء چهارمین جشنواره استانی، تلاش کنند ارتباط ویژه ای با مخاطبان نخبه و شاخص خود برای ترغیب و هدایت ایشان به منظور ثبت نام در جشنواره به عمل آورند.

در ادامه این جلسه احمدرضا فیروزی مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره علم تا عمل استان البرز به ارائه  عملکرد این کمیته پرداخت و گفت: تهیه و تدوین بسته اطلاع‌رسانی و ارسال به دستگاه‌ها و مخاطبان جشنواره، هماهنگی با صدا و سیمای استان البرز برای تولید و پخش تیزر تلویزیونی و اخبار و مصاحبه های مرتبط، تماس تلفنی با نمایندگان دستگاه‌ها و موسسات در استان و پیگیری اقدامات انجام شده در حوزه جشنواره، از اقدامات کمیته اطلاع رسانی این جشنواره است. 

وی افزود: تهیه اخبار مرتبط با جشنواره و ارسال برای تمامی خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا و سیما، مکاتبه با استانداری و درخواست برای در نظر گرفتن تمهیداتی به منظور تشویق و تجلیل از شرکت‌کنندگان به صورت اعم و برگزیدگان به صورت اخص، تماس تلفنی با برخی شرکت‌های صنعتی یا دانش‌بنیان و اطلاع رسانی جشنواره، پیگیری برای گرفتن بانک اطلاعاتی دانشگاه‌ها و تداوم ارسال نامه و پوستر جشنواره برای دانشگاهها و موسسات؛ از دیگر فعالیتهای صورت گرفته از سوی کمیته اطلاع رسانی جشنواره علم تا عمل استان البرز در هفته اخیر است.

در ادامه این جلسه، اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
برچسب ها: موسسات ، البرز ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.