سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تأکیدی بر حقانیت حقوق مردم فلسطین است

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: حضور مردم و شخصیت های نظام در راهپیمایی روز قدس حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین را بیشتر به جهانیان نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محسن غرویان اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار بر مردم فلسطین ستمگری می کند و حضور مردم و شخصیت های والای نظام در راهپیمایی روز قدس حقانیت مردم فلسطین را بیشتر نشان می دهد و امید است سرنوشت آینده فلسطین به دست مردم آن رقم خورد.

وی بیان داشت: یکی از وظایف مسلمانان یاری مظلومان جهان است و پیامبر گرامی اسلام در این باره می فرماید که کسی که ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و او را اجابت نکند مسلمان نیست.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه عنوان کرد: ما وظیفه داریم ندای مظلومیت مردم فلسطین را به سراسر جهان برسانیم و با قرار گرفتن در جبهه جهاد و مبارزه با رژیم اشغالگر می توانیم با راهپیمایی خود حداقل کار را انجام دهیم.

وی یادآور شد: نشان دادن همدلی و همراهی قلبی با مردم فلسطین یک وظیفه شرعی بر گردن همگان است تا با همه مردم همیاری شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه افزود: جهانیان امروز می خواهند ببینند که آیا ملت ایران از مواضع امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حمایت می کند و یا فاصله می گیرد؛ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که ملت ایران همواره در جهت منویات امام راحل و ولی فقیه حرکت می کند و از این جهت این راهپیمایی بسیار اهمیت دارد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه ابراز داشت: مشارکت سیاسی مردم مهم و لازم برای نظام است و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از مصادیق این مشارکت ها است و راهپیمایی روز قدس مکمل مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است./س

برچسب ها: قم ، حضور ، مردم ، راه ، پیمایی ، روز ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.