سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

شرکت در راهپیمایی روز قدس خط تمایزی بین اسلام محمدی و اسلام امریکایی است

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به حمایت های ظاهری کشورهای عربی از فلسطین گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس شاخصه ای برای تمایز اسلام محمدی از اسلام آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام حمید رضا رضانیا اظهار داشت: کشورهای عربی اهل اسلام امریکایی هستند و نه اسلام ناب محمدی؛ روز قدس خط ممیز زیبایی است که اسلام امریکایی را از اسلام محمدی مشخص می کند و حمایت از مردم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز قدس این تمایز را نشان می دهد.

وی بیان داشت: مسجد الاقصی حقیقت ارزشمندی است که سراسر آن نور است و محل معراج پیامبر گرامی اسلام و غیرت دینی مسلمانان است و به علاوه اولین قبله مسلمانان است و از جایگاه دینی خاصی برخوردار است.

اعلام بیزاری از یهود و صهیونیست

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه عنوان کرد: امام خمینی (ره) همواره از مردم خواسته اند که اعلام برائت و بیزاری از یهود و صهیونیست شود و وظیفه ما در قبال مردم مظلوم فلسطین حمایت از آن ها است.

وی ابراز داشت: صهیونیست فرقه جهلی است که با امور ظاهری نمی شود در برابر آن باید با شهامت ایستادگی کرد و در طول 65 ساله محاصره فلسطین، جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و حزب الله لبنان با حمایت های خود از مردم مظلوم فلسطین موجب خوف اسرائیل شده است.

حجت الاسلام رضانیا با اشاره به سخنی از امام راحل بیان کرد: مردم با راهپیمای خود در روز قدس نشان می دهند که سهم دینی و تعصب و غیرتشان چقدر است و کشورهای اسلامی و عربی که فقط با شعار از این مسئله عبور می کنند، می دانند که با این شعار مظلومیت مردم فلسطین حل نمی شود./س

برچسب ها: قم ، شرکت ، راه ، پیمایی ، روز ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.