سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

روز قدس روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان است

فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز قدس ، این روز را روز رژه در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان دانستند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،در این بیانیه آمده است : روز قدس روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی میداند و برای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نفرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود .

در این بیانیه اضافه شده ، در این روز بزرگ ، قدرت خداوند در گام های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می یابد .

در پایان بیانیه آمده است: فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی ضمن حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز قدس از مردم فهیم ، آگاه و عدالت طلب ایران اسلامی دعوت می شود با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب و شهدای اسلامی پاسخ قاطعانه ای به شیطنت های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر دهند ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.