سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

روز قدس روز اسلام و حکومت اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: روز قدس همانطور که امام راحل(ره) نیز فرمودند روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی به مناسبت روز قدس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: تداوم و استمرار نهضت راهپیمایی روز قدس که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد به ابرقدرتها می فهماند که حضور، دخالت و تسلط آنها در ممالک اسلامی جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با مساله فلسطین و روز قدس افزود:حضور رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین که از کشورهای مختلف در آنجا جمع شدند غصب یک کشور اسلامی و سپردن آن به بیگانگان است.

به گفته وی، کشتار مسلمانان ، اهانت به آنها در فلسطین و تلاش بی سابقه تاریخی اسرائیل برای زوال اولین قبله مسلمانان و دیگر مراکز دینی مورد تنفر و بیزاری نه تنها مسلمانان جهان بلکه دیگر کشورها نیز قرار گرفته است و صدای حق طلبی و عدالت خواهی آنها نسبت به مظلومیت فلسطین را هر سال در روز قدس طنین انداز کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان فلسطین که مساله اول جهان اسلام و صدر مسائل سیاسی دانست و گفت: بحث فلسطین تنها بحث مردم آن نیست بلکه مساله مهم جهان اسلام و دفاع از حریم اسلام و مسلمین به شمار می رود که مسلمانان هر سال با راهپیمایی در روز قدس تلاش می کنند این مساله را به تمامی دنیا هشدار و گوشزد کنند تا بیگاناگان و ابرقدرتها در فکر و اندیشه جسارت و تعرض به حریم دیگر کشورهای مسلمانان و از بین بردن آنها نباشند.

حجت الاسلام حسینی، حضور متحد و دشمن شکن مردم خداجو و انقلابی در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را تاکید کرد و گفت: امسال راهپیمایی روز قدس بدلیل تدارک توطئه های وسیع اسرائیل و آمریکا در ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان در کشورهایی که تحرکات بیداری اسلامی را آغاز کردند و شکاف در بین کشورهای مسلمان از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در شهرک سازی و اهداف شوم این رژیم در فلسطین اظهارداشت: قرار دادن شاخه حماس در لیست تروریست توسط اتحادیه اروپا نیز یکی دیگر از موارد مهم و حساس و متفاوت و اجتناب ناپذیز حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال است.

به گفته وی، از آنجا که ضرورت شرکت یکپارچه و وحدت آفرین مردم در تمامی شهرها، روستاها و مناطق مختلف کشور در راهپیمایی روز قدس بر کسی پوشیده نیست و همانطور که هر سال همه مردم روزه دار ،انقلابی و نستوه ایران در این راهپیامیی شرکت می کنند امسال نیز با لبیک به ندای رهبری و حضور در این راهپیمایی حمایت معنوی، مستحکم و امید بخش خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.