سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير کل امور بورس وزارت علوم؛

ارزيابي مدارک متقاضيان دکتري پژوهش محور بورس حوزه کاربرد

سوابق آموزشي، پژوهشي، اجرايي و فرهنگي در ارزيابي مدارک متقاضيان دکتري پژوهش محور بورس حوزه کاربرد انجام شده و بر روي سامانه حوزه کاربرد قرار گرفته است.

حسن مسلمي نائيني مدير کل امور بورس وزارت علوم تحقيقات و فناوري در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، گفت: ارزيابي نتايج اوليه دکتري پژوهش محور بورس حوزه کاربرد براساس مدارکي که متقاضيان در سامانه حوزه کاربرد قرار داده بودند صورت گرفت.

وي افزود: البته مراحل بررسي تقاضا در چند مرحله که در ابتدا متقاضيان در سامانه حوزه کاربرد ثبت‌نام و حوزه کاربرد متقاضي بعد از دريافت نام کاربري و رمز از اداره کل بورس سازمان دانشجويان وزارت علوم تحقيقات و فناوري صلاحيت متقاضي را تاييد و نامه مالي را در سيستم قرار داده و سپس اداره کل بورس پرونده متقاضيان را با توجه به رشته متقاضي تفکيک و طي 7 جلسه با متوسط زماني 2 تا 3 ساعت با حضور حدود 50 نفر از اعضاي هيات علمي مجرب دانشگاه و پژوهشگاه‌هاي کشور داوري و بررسي گرديده انجام گرفت.

مسلمي نائيني تصريح کرد: ارزيابي اين مدارک شامل :بررسي سوابق آموزشي، پژوهشي، اجرايي و فرهنگي بوده و اساتيد داور با توجه به مستندات متقاضيان ارزيابي و بررسي‌هاي خود را اعمال کرده و در نهايت تعدادي را در اولويت دوره دکتري پژوهش محور معرفي نمودند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، بورس ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.