سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دعوت به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های استان چهارمحال و بختیاری، در پیامی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

 متن پیام اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت روز جهانی قدس، بدین شرح است:

« روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. " من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم. " امام خمینی(ره)

راهپیمائی روز جهانی قدس که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی تحقق می یابد، در حقیقت پیام بیداری ملت ها است.

امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام برای پیدا کردن جایگاه گمشده‌اش، چاره‌ای جز پیدا کردن خود و بازگشت به خویش ندارد، جهان اسلام در این روز خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان است و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.

روز جهانی قدس به مثابه روز اعتراض به پایمال شدن حقوق و اشغال تمامی سرزمین های مسلمان جهان است.

روز قدس، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست است.

اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان چهارمحال و بختیاری، در آستانه روز جهانی قدس، یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی و بیداری اسلامی کشورهای مسلمان اعلام می نمایند و مردم متدین و روزه دار استان را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این روز بزرگ فرا می خوانند. »/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.