سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

فوتبال دوستان امشب در انتظار مصاف زیبای دو قطب فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نسبت به استقلال شانس بیشتری برای کسب پیروزی داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان زلاتکو کرانچار در نشست مطبوعاتی قبل ازدیدار مقابل استقلال، گفت: وقتی این جمعیت اینجا حضور دارند یعنی علاقه زیادی در بین رسانه ها به وجود آمده و هیچ چیزی برای فوتبال دوستان جالبتر از این نیست که دو قطب بزرگ به مصاف یکدیگر بروند.

وی افزود: هر دوتیم نفرات خوبی دارند اما از لحاظ تاکتیکی با یکدیگر تفاوت دارند این نکاتی که گفتم تضمین خوبی است تا تماشاگران مسابقه خوبی ببینند و من مطمئنم امسال قوی تر شده ایم و با اضافه شدن احمدی، جباری، حمودی، کریمی، افشین خلیل زاده و عقیلی کامل تر شده ایم. این نفرات با حضورشان سطح کیفی بازی را بالا می برند. اگر بخواهیم روی 75 دقیقه اول بازی سپاهان مقابل فولاد تمرکز کنیم می توانیم امیدوار باشیم بازی خوبی انجام دهیم و جمعیت زیاد هم به زیبایی این بازی اضافه می کند. امروز مصدوم نداریم وفقط سوکای را در اختیار نخواهیم داشت. همه هستند و حتی احسان حاج صفی راکه بازی اول محروم بود در اختیار داریم.

کرانچار در مورد حضور مجتبی جباری در دیدار امروز و حواشی احتمالی، عنوان کرد: شاید هواداران واکنش نشان دهند چون او بازیکن محبوب این تیم بوده است. جباری یک بازیکن بزرگ است و تحت تأثیر فشار و جو ورزشگاهقرار نمی گیرد همه ما می دانیم کار برای او آسان نخواهد بود.

وی در ادامه صحبت هایش در خصوص تقابل استقلال و سپاهان گفت: سعی می کنیم با تکیه به کار تیمی و قدرت بازیکنان به دنبال راه برای کسب پیروزی در آزادی باشیم قبول دارم دو بار با استقلال مساوی کردیم و شاید اولویت اندکی نسبت به استقلال برای برد داشته باشیم از این بابت که کمی زودتر از حریفمان تمریناتمان را آغاز کردیم.

سرمربی سپاهان درمورد مصدومیتنوید کیا، یادآور شد: سال گذشته او بار بزرگی را به دوش کشید و به خواست خودش تمرینات سبکی را برایش در نظر گرفتیم تا آرام آرام به شرایط ایده آل خود برسد/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.