سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعمال تغیییرات جدید ؛

ایرانسلی‌ها بدون مراجعه به سایت از خدمات همراه 24 استفاده کنند

امکان استفاده ازخدمات سامانه همراه24 بدون نیاز به مراجعه به سایت و فقط باشماره گیری کد #724* برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل فراهم شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، از این پس مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل برای ثبت نام و استفاده از خدمات سامانه همراه 24 تنها کافی است کد دستوری #724* را شماره گیری کرده و بلافاصله وارد منوی کاربری شوند.
این گزارش می‌افزاید تا پیش از این، مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل جهت ثبت نام و استفاده از خدماتی نظیر ثبت کارت بانکی، می‌بایست از طریق مراجعه به سایت این سامانه اقدام می‌کردند که بنا به درخواست‌های مکرر کاربران و با توسعه و ارتقا صورت گرفته در مدل کاربری، از این پس تمامی خدمات این سامانه& nbsp; صرفا با شماره گیری کد #724* بر روی تلفن همراه قابل دریافت خواهد بود.
گفتنی است سامانه همراه 24 اولین و تنها دارنده مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا جهت ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه در کشور می‌باشد که تمامی مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و تالیا تنها با شماره گیری کد #724* از طریق تلفن همراه خود قادر به استفاده از خدمات آن نظیر اعلام موجودی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، خرید اتوشارژ، پرداخت قبوض و کمک به موسسات خیریه هستند.
برچسب ها: پرداخت ، الکترونیک ، سامان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.