سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازيگر نقش "طوبي" در سريال "مادرانه"؛

بازي در "مادرانه" به پيشنهاد خودم بود

بازي در نقش "طوبي" در مجموعه "مادرانه" را خودم به كارگردان پيشنهاد دادم.

"فهيمه رحيم نيا" بازيگر نقش "طوبي" در مجموعه "مادرانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در خصوص نقش خود در اين اثر بيان كرد: در ابتدا قرار بود "بهزاد فراهاني"‌ به عنوان همسرم در اين سريال ايفاي نقش كند، ولي بعد "محمدرضا هدايتي" انتخاب شد.

وي ادامه داد: نقش مادر "مريم زمان" را ايفاگر بودم، مادري كه مثل همه مادران كه قلبشان براي فرزندشان مي‌تپد و مشكلاتي كه براي "مريم" پيش مي‌آيد،‌ مادر او را تنها نمي‌گذارد و كمكش مي‌كند.

"رحيم نيا" در خصوص همكاري با "جواد افشار"، گفت: واقعا "جواد افشار" به عنوان كارگردان رفتارش با عوامل گروه "مادرانه" محترمانه بود و با جان و دل و عشق كار مي‌كرد و اين همكاري برايم لذت‌بخش بود.

وي در خصوص فعاليت در ماه مبارك رمضان افزود: كار كردن در ماه مبارك رمضان خيلي سخت بود، بخاطر اينكه كار خيلي فشرده و گروه تا 18 ساعت مشغول كار بودند.

بازيگر نقش "طوبي" در خصوص فيلمنامه "مادرانه" تصريح كرد: "مادرانه" از فيلمنامه‌اي خوب و قوي برخوردار بوده چون سرشار از عاطفه‌هاي انساني و پرداختن به مسايل اجتماعي كه بعضي از خانواده‌ها درگير آن هستند، را به خوبي به تصوير كشيده است.

"رحيم نيا" اظهار داشت: علاقمند به بازي در اين مجموعه بودم و به پيشنهاد خودم نقش مادر "شقايق فراهاني"‌را ايفا كردم.

وي در خصوص اينكه اين مجموعه جزء مجموعه‌هاي موفق ماه مبارك رمضان خواهد بود، افزود:ق طعا"مادرانه" جزء موفق‌ترين سريال‌هاي ماه مبارك رمضان در اين چند سال اخير خواهد بود.

وي در خصوص بازخورد مردم در مورد "مادرانه" خاطر نشان كرد: مخاطبان، "مادرانه" را خيلي دوست دارند و استقبال خوبي از اين اثر شده، چون مسايلي كه در آن مطرح شده، مسايل و مشكلاتي است كه بعضي از مردم با آن روبرو هستند.

وي ادامه داد: گروه مشغول تصويربرداري بوده و قسمت آخر آن هنوز مشخص نيست و نوشته نشده است./ص
برچسب ها: مادرانه ، سریال ، طوبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.