سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر کرجي عامل سرقت‌هاي سريالي طلا در شمال کشور

کارآگاهان آگاهی پلیس گیلان توانستند يک باند سرقت طلا را شناسايي و منهدم کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در لاهیجان، کارآگاهان آگاهی این شهرستان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارقان آغاز کردند.

سرانجام سرنخی از دست داشتن سرنشینان یک دستگاه خودروی «ام وی ام» در این سرقت‌ها به دست آمد و این خودرو متوقف و دو سرنشین این خودرو دستگیر شدند.

کارآگاهان آگاهی لاهیجان، مهران و رحمان 27 ساله، اهل و ساکن کرج که سرنشینان این خودرو بودند را برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی گیلان معرفی کردند.

این سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده بودند در مقابل دلایل و مستندات کارآگاهان آگاهی ناچار لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت خشن منزل با همدستی مهدی 23 ساله و مهشید 30 ساله اعتراف کردند.

در ادامه بازجويي‌هاي پليس مشخص شد که مهشيد سرکرده و طراح نقشه‌هاي سرقت اين باند است که در خانه‌اي با همدست مورد اعتماد خود به نام مهدي مخفي شده است.

کارآگاهان آگاهی پس از کسب دستور مقام قضایی و شناسایی محل اختفا، دو متهم دیگر این پرونده را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و از مخفیگاه این متهمان 300 میلیون ریال وجه نقد فروش طلای سرقتی کشف و ضبط شد.

متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: سرقت ، باند ، خشن ، کرج ، شمال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.