سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اسقبال آملی ها از دارنده نشان طلای کشتی نوجوانان آسیا

مردم ورزش دوست شهرستان آمل از " امیرحسین حسینی " دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در بدو ورود به زادگاهش به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران استقبال از این ورزشکار شایسته آملی از مقابل " استخر نجم در ورودی آمل آغاز وپس از عبور از خیابانهای اصلی شهر آمل به زادگاهش تا روستای " جلیکان سفلی" شهرستان آمل ادامه پیدا کرد.

درمراسم استقبال از این قهرمان پرافتخار آملی که نخستین حضور آسیایی خود را با نشان طلا تجربه کرده بود، تعدادی از مردم ورزش دوست و کشتی گیران،نزدیکان این ورزشکار و معاون اداره کل ورزش وجوانان مازندران حضور داشتند.

امیرحسین حسینی در وزن 100 کیلوگرم به همراه تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا درمسابقات قهرمانی قاره کهن درکشور مغولستان شرکت کرد وتوانست در رقابت با هشت کشتی گیر شرکت کننده دراین وزن با برتری برابر حریفان خود نشان طلای آسیا را کسب کند.

این ملی پوش آملی در دور نخست، کشتی گیر از هند ودر دور دوم برابر حریف مدعی ازبکستان صاحب پیروزی شد وبه دیدار نهایی وزن 100کیوگرم نوجوانان آسیا صعود کرد.

امیرحسین حسینی در دیدار نهایی این رقابتها با برتری قاطع برابر کشتی گیری از قزاقستان ضمن کسب نشان طلای نوجوانان آسیا، پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز در سالن محل برگزاری رقابتها به افتخار او طنین انداز شد.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در این رقابتها با کسب سه نشان طلا ، دو نقره و سه برنز و 78 امتیاز به مقام سومی آسیا دست یافت./س

برچسب ها: کشتی ، استقبال ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
باید بدونید که روستای جلیکان سفلی جزو شهرستان نور قرار داره . من خودم ساکن روستای جلیکان هستم و به پهلوان جلیکانی بابت این قهرمانی تبریک میگم . لطفا این خبر را اصلاح کنید . ممنون
حسین رنجبر از روستای جلیکان-از توابع شهرستان نور