سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

فلسفه روز قدس بیزاری از شیاطین روزگار است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: فلسفه اصلی روز قدس اعلام انزجار و بیزاری از شیاطین روزگار و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلابی است که امروز پرچمدار حمایت از مظلومان است.

عادل عبدایمانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی همگام با کشاورزان و تولیدکنندگان سراسر استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری بی‌بدیل خواهند داشت و با خلق حماسه سیاسی دیگر ابهت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به منظور شناساندن اهمیت اولین قبله مسلمانان به جهانیان و زنده نگه داشتن قیام انتفاضه مردم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس تعیین کردند.

عبدایمانی خاطر نشان کرد: در این برهه از تاریخ وظیفه تمام مسلمانان جهان به ویژه مردم حر و آزادی ایران و دست‌اندرکاران عرصه تولید و خودکفایی این است که با تأسی از روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در این راهپیمایی عظیم و با شکوه شرکت کرده و انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیسم و حامیانش اعلام ‌دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین افزود: روز جهانی قدس فلسفه متعددی دارد که شاخص‌ترین آن این است که قدس به عنوان سرزمین پیروان همه ادیان الهی، میعادگاه عروج حضرت نبی مکرم اسلام و اولین قبله‌گاه مسلمانان جهان مهد مقدس جهان اسلام است.

وی روز قدس را روز ایستادگی در مقابل اجانب و روز مقاومت در برابر اهداف پلید رژیم صهیونیستی برای دستیابی ددمنشانه از نیل تا فرات اعلام کرد و ادامه داد: در این روز خواست امام خمینی (ره) این بود که به اصطلاح روشنفکران کج‌اندیش غرب یعنی آمریکا و ایادی وابسته‌اش در سر جای خود بنشینند و فکر و خیال تجاوز به سرزمین‌های اسلامی را در ذهن و باطل خویش نپرورانند و در مقابل مسلمانان مظلوم پایگاه ظلم و ستیز بنا نکنند.

عبدایمانی با اشاره به شعار سعادتمند و ارزشمند امسال حماسه سیاسی و اقتصادی و نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: در شرایط حساس کنونی در مقابل چشمان کشورهای استعمارگر به ویژه آمریکا که روز به روز حلقه تحریم را تنگ‌تر می‌کند، ضروری است از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، کارگر و برزگر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس یک دل و یک صدا حضور یافته و با زبان روزه ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم را طنین‌انداز کنیم.

وی گفت: ‌در استان ولایتمدار اردبیل مجموعه جهاد کشاورزی، مسئولان و جهادگران به همراه تولیدکنندگان، کشاورزان و عشایر غیور که در عرصه‌های تولید و اقتصاد برای عزت و استقلال میهنمان حماسه می‌آفرینند برای اطاعت از فرمان تاریخی امام و انقیاد از فرمان روح بخش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای با آمادگی کامل حماسه سیاسی دیگری را خلق کرده تا دنیا بداند قدس متعلق به مسلمانان است و روزی به آغوش آنها باز می‌گردد/س.

برچسب ها: اردبیل ، روز ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.