سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشريح عملکرد زيباسازي بصري شهر در منطقه 16

شهردار ناحيه 1 منطقه 16، از اجراي اقدامات اداره فني و عمراني اين ناحيه جهت رفاه حال شهروندان و زيبايي بصري شهر خبر داد.

طالبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر گفت: به منظور حفظ زيبايي بصري بناهاي شهري، ادامه عمليات زيرسازي و تختريب کوچه عظيمي واقع در ده متري دوم به سطح 45 متر مربع و کاتر براي لکه گيري به اندازه 16 متر طول و برطرف کردن نشست لاين BRT بزرگراه بعثت روبروي هنرستان انجام گرفت.
وي افزود: تخريب ديوار فاز 3 گمرک به متراژ 95 متر طول و ارتفاع 5.3 متر و جمع آوري نخاله مرتبط بلافاصله پس از اين تخريب صورت گرفت.
طالبي با اشاره به اينکه تخريب فاز 2 ساختمان هاي گمرک جمهوري اسلامي از تاريخ 15 تيرماه شروع و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: اين تخريب ابتدا از ديواري به ارتفاع 3.2 متر و طول 25 متر آغاز شده که توسط کارگران و دستگاه پيکور ادامه دارد.
وي يادآور شد: عمليات روکش آسفالت کوچه حکيم فردوسي پس از اتمام کامل عمليات اصلاح جدول بندي با تناژ 60 تن و روکش 270 متر مربع از سطح کوچک انجام و باقيمانده سطح در روزهاي آتي اجرا خواهد شد.
طالبي در پايان با اشاره به ديگر برنامه ها، خاطرنشان کرد: اجراي عمليات پي کني و فنداسيون در سايت سراي محله جواديه به منظور ايجاد بازارچه خوداشتغالي و ايجاد جريان روان تر آب کف کشي در تقاطع کوچه تيموري و کندرو نواب و همچنين عمليات رنگ آميزي و کاشي کاري سرويس هاي بهداشتي سراي محله اين منطقه از ديگر برنامه هاي اجرا شده اداره فني و عمران منطقه است./ف
برچسب ها: تشریح ، زیبا ، بصری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.