سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس خودش را برای هجمه‌ها آماده کرده است

شیرینی: بچه‌ها با آمادگی و غیرت منتظر دومین بازی هستند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از روز اول هم خودمان را آماده کرده بودیم که به محض ورود به بازی‌ها از هر طرف مورد هجمه قرار بگیریم اما مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند جلو پرسپولیس را بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سعید شیرینی افزود: بچه‌ها در این مدت تمرینات خوب و منظمی داشته‌اند و با غیرت و جدیت منتظر برگزاری دومین بازی هستند تا به یاری خدا با پیروزی در آن، دل هواداران را شاد کنند.

وی درباره حاشیه‌هایی که طی روزهای اخیر پیش آمد، ادامه داد: هیچ مشکل حاشیه‌ای در تیم وجود ندارد. مسائلی که به جهت بعضی اقدامات نادرست و غیر حرفه‌ای از سوی دیگران بوجود می‌آید نیز نمی‌تواند مانع حرکت پرسپولیس شود.

پرسپولیس وقتی وارد عرصه‌ای می‌شود انتظار دارد که از هر سو مورد هجمه باشد ولی ما خودمان را آماده کرده‌ایم و با توجه به حضور یک مربی مثل علی دایی چنین مسائلی نمی‌تواند به روحیه تیم ما خدشه وارد کند. از اینرو توجهی به مسائل دیگر نداریم و بازیکنان تحت هدایت کادر فنی با آمادگی کامل آماده مصاف با ذوب آهن می‌شوند و جای هیچ نگرانی برای هواداران نیست.

شیرینی درباره مسائل مطرح شده درباره صادقیان تصریح کرد: هیچ جای شبهه‌ای وجود ندارد. کارت بازی صادقیان توسط سازمان لیگ صادر شده است و این یعنی که از نظر متولی برگزاری مسابقات هیچ منعی وجود نداشته است. من امیدوارم با پرهیز از چنین مسائلی در سایه آرامشی که وجود خواهد داشت، تماشاگران شاهد یک بازی زیبا باشند./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.