سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد؛

جزئيات واژگوني ميني‌بوس در سد کارون/4 مسافر نجات پيدا کردند

سخنگوی سازمان امداد و نجات از نجات 4 مسافر از اعماق آب دریاچه کارون 3 و بیرون کشیدن 12 نفر فوت شده خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عملیات جستجو و نجات واژگونی مینی بوس در دریاچه کارون 3 در ایزه و روستای سادات حسینی  در ساعت 16:38 دقیقه روز چهارشنبه گفت: عصر دیروز واژگونی یک فروند لنج در سد کارون 3 که به دلیل ساخت سد، وظیفه برقراری ارتباط میان روستای ایزه و سادات حسینی استان خوزستان را برعهده داشت در اعماق آب گزارش شد. 

وی با اشاره به اعزام 4 تیم 12 نفره امداد و نجات به محل حادثه افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه مینی بوس به همراه لنج درآب واژگون شده که پس از عملیات جستجو و نجات معلوم شد 16 نفر دچار حادثه شدند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون جسد 12نفر از هموطنان از آب بیرون کشیده شده تصریح کرد: با کمک نیروهای امداد و نجات 4 نفر از مسافران پیدا شدند که بعد از عملیات امداد و نجات 2 نفر توسط امداد و نجات و 2 نفر به همراه نیروهای امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در حادثه واژگونی مینی بوس به دریاچه سد کارون 4 نفر نجات پیدا کردند تصریح کرد: 3 زن، 22 ، 15،  13 ساله و يک مرد 45 ساله از نجات يافتگان اين حادثه بودند.

وی با اشاره به 12 فوتی این حادثه گفت: 10 زن ، 32، 13، 12، 10، 9، و 8  ساله و دو مرد 47 و 45 ساله در این حادثه جان باختند.

درخشان در پایان با اشاره به تلاش چند ساعته امدادگرانش برای نجات جان حادثه دیدگان و جستجوی اجساد گفت: بر هم خوردن تعادل مینی بوس بر روی لنج علت این حادثه عنوان شده است.



برچسب ها: واژگونی ، کارون ، مینی بوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
اکبر
۲۲:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
اولا خدا بیامرزدشون
دوما ایذه درسته نه ایزه