سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان حزب مردم‌سالاري در آستانه روز جهاني قدس:

ديپلماسي تازه ايران بايد مانع تضييع حقوق مردم فلسطين باشد

حزب مردم‌سالاري با صدور اطلاعيه‌اي خواستار حضور گسترده مردم سرافراز ايران در راهپيمايي روز قدس شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،  حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن فراخوان ملت‌های مسلمان بویژه ملت رشید ایران جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، هرگونه مذاکره سازش با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

 متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
«آخرین جمعه رمضان 1434 در حالی فرا می‌رسد که جهان اسلام با تحولات فراوانی مواجه است. از یکسو قدرت‌های سلطه‌گر جهانی درصدد ایجاد توطئه برادرکشی در کشورهایی همچون مصر، تونس، لیبی، عراق و سوریه و... برای مهار موج خیزش‌های مردمی هستند و از سوی دیگر نماینده حکومت خودمختار فلسطینی با نماینده رژیم صهیونیستی در واشنگتن مذاکرات سازش برگزار می‌نماید. به همین خاطر بزرگداشت روز جهانی قدس یعنی میراث گرانقدر امام خمینی(ره) در سال جاری ارزش مضاعفی خواهد داشت.
 
کما اینکه اتهام تروریسم به حزب‌الله لبنان از سوی اتحادیه اروپا صرفا برای در هم شکستن عنصر مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های سردمداران رژیم صهیونیستی و حاکمان غاصب فلسطین مظلوم است.
 
در همین حال هرچند هیچ‌کس نمی‌تواند سرپوشی بر اقدامات بی‌شرمانه برخی اعضای اخوان‌المسلمین و سلفی‌ها در کشتار شیعیان در مصر و سایر کشورهای اسلامی بگذارد؛ اما بدون شک نباید از حمایت مستکبران جهانی از کودتای نظامیان علیه رئیس‌جمهور منتخب مردم نیز به سادگی گذشت.
 
حزب مردم‌سالاری از تمامی ملت‌های اسلامی به ویژه ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی می‌خواهد با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس؛ اولا: هرگونه توطئه‌ سازش با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را محکوم نموده و از اراده ملت‌های مسلمان و از جمله مظلومان فلسطینی بر تعیین سرنوشت خویش به صورت جدی حمایت نمایند و ثانیا: با تاکید بر وحدت و همبستگی جهان اسلام، توطئه برادرکشی در کشورهای اسلامی را به شدت محکوم سازند.
 
امید است دولت یازدهم و رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران در فضای تازه دیپلماسی ایران مانع تضییع حقوق مردم فلسطین گشته و بتوانند از موج خیزش‌های مردمی و مقاومت ملت‌های منطقه و همکاری احزاب و جنبش‌های مردمی بهره‌برداری لازم را بنمایند تا در آینده‌ای نه چندان دور با فعال‌سازی جنبش غیرمتعهدها و سازمان همکاری اسلامی و سایر مجامع جهانی، بین‌المللی و منطقه‌ای و با یک همه‌پرسی بین‌المللی و عادلانه زمینه نابودی و اضمحلال اشغالگران صهیونیست و غاصبان فلسطین فراهم شود.»

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.