سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز/

عملکرد شوراهای اسلامی استان البرز رصد می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از رصد عملکرد منتخبان چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، کاوه حدادپور گفت: تا پیش از تشکیل  استان البرز با توجه به گستردگی شهرهای استان تهران امکان نظارت بر عملکرد شوراها و همچنین رصد اقدامات و فعالیت‌های آنان از جمله برگزاری جلسات میسر نبود اما با تشکیل استان البرز بسترهای این مهم در سطح استان فراهم شده است که در دستور کار این معاونت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بعد از تشکیل استان البرز و مستقل شدن فعالیت‌ها، امور شوراهای شهری نیز با نظارت بیشتری رصد می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود از منتخبان شوراها خواست در انتخاب شهردار دقت بیشتری به خرج دهند چرا که این مهم از اصلی‌ترین وظایف شورا‌ها است که باید بیش از پیش مورد توجه اعضای منتخب واقع شود.

حدادپور بر ضرورت دقت و توجه در انتخاب شهردار با تجربه و متخصص، دارای سوابق خوب که مردم نیز به وی اعتماد داشته باشند، تاکید کرد و گفت: شوراها با نظارت بر فعالیت شهرداران در تمامی امور به ویژه کنترل و نظارت بر روند ساخت و سازهای غیرمجاز در استان می‌توانند حضور موثر خود را در زمینه مدیریت شهری مدنظر قرار دهند.

وی از شوراهای منتخب خواست سطح توقعات و انتظارات شهروندان را در چارچوب قوانین مورد رسیدگی قرار دهند و از هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات پرهیز و طرح تفضیلی و جامع ملاک عمل قرار گیرد.

وی متذکر شد: منتخبان، اعضای شورای شهر هستند نه شورای شهرداری بنابراین باید علاوه بر نظارت بر کار و اموال و امور جاری شهرداری، نگاهی جامع به دیگر موارد، مسائل و مشکلات شهری داشته باشند و از ورود به مسائل سیاسی پرهیز کرده و تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم به کار بندند.
برچسب ها: البرز ، شوراها ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.